Telefon
777 991 765(Po-Ne 9:00-17:00)
obchod@sunlight.cz
05/06/2009
Banner (anglicky prapor, plakát, v českém jazyce se mnohdy hovoří o reklamním proužku) je druh internetové reklamní kampaně, která se využívá především při spouštění nových webů, při zavádění nových výrobků na trh nebo v případě, kdy firma potřebuje získat...
05/06/2009
AdWords byl a stále je vývojářům Skliku velkým vzorem, Sklik je v podstatě obdoba reklamního nástroje provozovaného společností Google: AdWords. AdWords umožňuje zadání inzerátu tak, aby se zobrazoval vedle přirozených výsledků... |
04/30/2009
Sklik je reklamní nástroj, jehož provozovatelem je společnost Seznam.cz, a.s. Sklik umožňuje zájemci si zadat inzerát a klíčová slova, na základě kterých se bude tento inzerát zobrazovat na pravé straně vedle skutečných výsledků při... |
04/29/2009
Zkratka PPC pochází z anglického výrazu „pay per click“ neboli „platba za proklik“. V současné době patří prostředky internetové reklamy PPC k velmi oblíbeným a často využívaným nástrojům. Princip platby za proklik, je založen na skutečnosti, že osoba snažící...
04/29/2009
On-line platby jsou další možností, jak může zákazník uhradit svou objednávku v e-shopu. Na rozdíl od dobírky, v současnosti pravděpodobně nejrozšířenější platební možnosti u e-shopů, nabízí on-line platby zákazníkům kromě ještě většího pohodlí mnohem...
01/02/2009
Pro účely marketingu je výhodné využívat nabídky služeb fulltextových vyhledávačů a katalogů, v prostředí českého internetu pak se zaměřením na nejvýznamnější hráče na trhu katalogy a vyhledávače Seznam.cz a Google.cz. Pro firmy s působením na regionálních...
Telefon
777 991 765(Po-Ne 9:00-17:00)
obchod@sunlight.cz