Dnes jsme aktualizovali systém na verzi 2.9.8. Co v ní najdete nového?
Nastavení SEO
V administraci v Nápověda, SEO > Nastavení SEO lze nyní nastavit detailně stránku na základě její URL adresy. Nastavit lze
-
meta hlavičky
- titulek
- keywords
- description
- zakázání přístupu vyhledávačům
-
katalog (výpis produktů)
- nadpis H1
- popisek kategorie
- nadpis článku za výpisem produktů
- text článku za výpisem produktů
-
HTML kód
- na konec stránky
- do hlavičky
- před měřící scripty
- lišty s odkazy
Většina nastavitelných věcí (mimo HTML kódy) přebije hodnoty generované systémem. Funkci tedy využijete zejména v případě, kdy potřebujete některé hodnoty nastavovat ručně pro jednu určitou stránku a systém to neumožňuje nebo v případě, kdy na nějakou stránku potřebujete například vložit speciální měřící kód.
Součástí variant: A, C, Cplus
Procentuální příplatkové parametry
Příplatkové parametry mohou mít nově nastaveny také procentuální příplatek, přičemž si můžete zvolit, zda se má počítat z absolutní nebo původní ceny. Pro přehlednější zobrazení na detailu produktu jsme dále připravili možnost "Průvodce pro výběr příplatkových parametrů", který umožní Vašim zákazníkům pohodlnější výběr při nákupu. Průvodce zapnete v Nastavení > Detail produktu > Vylepšený výběr příplatkových parametrů
Drobné úpravy, opravy
- v kontrolním kroku v košíku se nyní zobrazují tlačítka pro dokončení objednávky i pod výpisem uživatelských dat
- přidané Nastavení > Košík > Doprava,platba > Zobrazovat "Dodat komplet"
- v košíku se nyní u názvu ulice kontroluje, zda obsahuje nějaké číslo. Kontrolu lze vypnout v Nastavení > Košík > Základní > Vyžadovat zadat v ulici číslo