Feedo.cz: Naše největší konkurence? Retail. Jednoznačně.
Feedo.cz, v současnosti největší online speciálka na potřeby pro kojence a jejich maminky, provozuje svůj e-shop přes 4 roky. Jak se vyvíjí byznys, ve kterém je největším konkurentem retail? Z celkového sedmimiliardového česko-slovenského koláče, drží Feedo.cz cca 25 % trhu. A má ambice jít dál – aktuálně spouští Polsko, technologicky posiluje web a v nedávné době také masivním způsobem rozšířilo skladovací prostory.
Zakladatelé e-shopu Feedo.cz – Martin Molčan a Matúš Karaffa – budou 13. listopadu na Eshopistovi hovořit o hýčkání klientů, na které mají pouze jasně omezenou dobu (necelé tři roky), po kterou je pro ně kojenecké zboží zajímavé. Může být nákup na Feedo.cz návykový? Pro 75 % vracejících se zákazníků určitě je, a Feedo.cz tak bere další zákazníky kamenným obchodům, které prodávají obdobnou komoditu doslova na každém rohu. Jaké rozdíly vnímají Molčan s Karaffou mezi CZ a SK trhem? A jaké jsou jejich plány pro expanzi do Polska? Přijďte na osobní setkání se zakladateli Feedo.cz.
Registraci naleznete na www.eshopista.cz - pokud při registraci zadáte slevový kód sunlight-04-smf, získáte 20% slevu na vstupném.