Je možné, že Vám v poslední době mohl přijít email od Petra Svobody, který se Vám snaží poradit. Nejste jediní. Tento email je hromadně odesílán a má za úkol jediné - zlákat Vás. Email s předmětem: Váš eshop mě docela překvapil je pouhý marketingový tah.
Zde je znění emailu:
Dobrý den,
Včera jsem náhodou navštívil Váš eshop a překvapil mě tím, že vykazuje téměř stejné procesní chyby, které jsem před nedávnem řešil na svém eshopu v systému zadávání objednávky. Nejde o to, že by z něj nešla poslat objednávka, ale o to, že tyto procesní chyby, o kterých možná ani nevíte Vám nevědomky brzdí prodej.
Píšu Vám to proto, abych Vás na ten to stav upozornil, abyste zbytečně nepřicházeli o objednávky, jako já v minulosti. Také provozuji eshop a vím kolik mi to zabere času a jaké úsilí musím vynakládat aby nám eshop generoval objednávky. Dnes už to máme vyřešené k plné spokojenosti.
Přeji více prodejů i Vašemu eshopu.
Hezký den Petr Svoboda, Praha
Zmiňované procesní chyby nejsou nijak specifikovány a ani nijak rozvedeny. V případě, že byste měli nějaké poznámky či podněty k řešení, zašlete nám je, prosím, na podpora@sunlight.cz.