Osobní příběhy a zkušenosti úspěšných podnikatelů na internetu nabídne série moderovaných diskusí se zapojením publika, na jejichž organizaci spolu s dalšími ecommerce partnery od dubna spolupracujeme. První diskuse se uskuteční 24. dubna v Praze a na příběhu Pavla Hrstky z Lékárna.cz prozradí, jak chytrým marketingem nahradit výpadek čtvrtiny tržeb, generovaných pomocí Google Adwords. Pro naše klienty, kteří mají zájem účast na této diskuzi, nabízíme zlevněné vstupné. Stačí jako slevový kód zadat "sunlight-01-mnh" a získáte vstupné jen za 499,- Kč
Český internet je místem řady podnikatelských úspěchů. Jsou to právě příběhy provozovatelů internetových obchodů a dalších projektů, které jsou zdroje zajímavých zkušeností a postřehů, případně i inspirací do vlastního podnikání. Nová diskusní platforma Eshopista představí formou moderované diskuse s přímým zapojením publika příběhy významných osobností české internetové scény. Bez výjimky půjde o doposud nepublikované příběhy.
První Eshopista se uskuteční 24. dubna v Praze a představí Pavla Hrstku z eshopu Lékárna.cz. Jeho eshopu bylo zakázáno inzerovat v reklamní síti Google Adwords, kde do té doby utrácel více než 400 000 Kč měsíčně a získané objednávky tvořily téměř 25 % byznysu eshopu. Pavel Hrstka ale díky proaktivnímu přístupu a zaměření na SEO výpadek v tržbách dokázal nahradit a ještě meziročně zdvojnásobit zisk. Jak to dokázal a je dnes skutečně možné fungovat bez Google jako prodejního kanálu?
Eshopista.cz nabídne zážitky českých internetových podnikatelů ve formátu moderované diskuse s přímým zapojením publika a jeho dotazů. Délka moderované diskuze bude přibližně 120 minut a doplní ji raut a networking mezi přítomnými eshopisty. S novým příběhem (a z něj plynoucích poučení) se mohou návštěvníci seznámit každý měsíc počínaje dubnem letošního roku.
Kompletní příběh Pavla Hrstky z Lékárna.cz najdete již dnes na www.eshopista.cz včetně možnosti přihlásit se na první diskusi 24. dubna v Praze.