Vážení zákazníci,
rádi bychom Vás informovali o změnách, které nabydou platnosti k 1.12.2011. Z důvodu zvýšení kvality poskytovaných služeb jsme se rozhodli rozdělit činnosti poskytované společností Sunlight software s.r.o. tak, že všechny činnosti spojené se systémy Sun-shop, Sun-admin a Lite-shop bude od 1.12.2011 vykonávat nově založená společnost Sunlight systems s.r.o., ostatní činnosti zůstanou beze změny. Do společnosti Sunlight systems s.r.o. přejdou všichni stávající pracovníci spojení s výše uvedenými systémy, tedy pracovníci obchodního oddělení, technické podpory, fakturačního oddělení i programátoři, budou zachovány stávající podmínky spolupráce i úroveň poskytovaných služeb. Díky těmto krokům dojde ke zvýšení úrovně nabízených produktů a služeb. Jediná změna, která se Vás jako zákazníků výrazněji dotkne, bude změna fakturačních a platebních údajů, objednávky vystavené po 1.12.2011 budou mít jiné číslo účtu k úhradě.
Věříme, že tyto naše kroky ještě zvýší Vaši spokojenost s poskytovanými službami, a těšíme se na další spolupráci s Vámi.
S pozdravem tým Sunlight software s.r.o. a Sunlight systems s.r.o.