Vážení zákazníci, rádi bychom Vás informovali o dokončení nového Helpdesku pro řešení technické podpory.
Vlastnosti nového Helpdesku:
- všechny dotazy směřované na email: podpora@sunlight.cz se automaticky zařazují do Helpdesku jako tikety
(tiket = jeden nahlášený problém, dotaz, požadavek, chyba)
- stav řešení daného tiketu pak můžete sledovat v Helpdesku, současně se odpověď na tiket odesílá na Váš email
- u každého tiketu lze sledovat tyto údaje: datum vložení tiketu, od kterého zákazníka a kterého projektu se dotaz týká, stav tiketu (nový, řeší se, vyřešený, znovuotevřený), přiřazeno komu (kdo z našeho týmu problém řeší), jakou má dotaz prioritu (normální, vysoká, urgentní), typ problému, zda má projekt technickou podporu a další informace (některé z těchto informací vidíme jen my)
Hlavní výhody pro naše zákazníky jsou:
- okamžité potvrzení, že jsme nahlášení dotazu či problému obdrželi
- možnost přehledně a jednoduše sledovat historii řešení tiketu přes Helpdesk (lepší než dohledávat předešlé emaily)
Kde najdete Helpdesk:
- do Helpdesku se můžete přihlásit na adrese: https://helpdesk.sunlight.cz
- přihlašovací údaje se liší od těch do systému Sun-shop, přihlašovací údaje jsou zaslány emailem každému zákazníkovi až při převodu e-shopu z demoverze do ostrého provozu na vlastní internetové doméně
- při ztrátě přístupu do Helpdesku si lze o nový přístup zažádat na emailu: fakturace@sunlight.cz