1. Smluvní strany
1.1 Poskytovatel:
Sunlight systems s.r.o.
Zapsáno v obch. r. Krajského soudu v Brně, odd. C / 71347
IČ: 29290449, DIČ: CZ29290449
Sídlo: Varenská 2723/51, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava
(dále jen "Poskytovatel")
1.2 Klient:
fyzická nebo právnická osoba, která dokončí objednávku služby Pronájem e-shopu Sun-shop (dále jen "Sun-shop") skrze objednávací formulář.
(dále jen "Klient")
(společně dále jen "Smluvní strany")
2. Definice pojmů
2.1 Služba Sun-shop - je soubor služeb potřebných pro provoz a správu internetové prezentace Klienta. Obsah a předmět služeb je definován aktuální nabídkou Poskytovatele zveřejněnou na webových stránkách Poskytovatele https://www.sun-shop.cz. Služba Sun-shop v sobě nezahrnuje: provádění úprav, nastavení internetové domény, exporty dat z databáze, obnovu dat ze zálohy a další vícepráce.
2.2 Webhosting - je soubor hardwarových a softwarových prostředků prostřednictvím kterých Poskytovatel poskytuje službu Sun-shop Klientovi.
2.3 Internetová doména - je jmenný název poskytovaný správci doménových jmen (třetí stranou). Slouží pro identifikaci prostoru a internetové prezentace Klienta.
2.4 Provoz internetové prezentace - provoz internetových prezentací za pomoci softwarových a hardwarových prostředků Poskytovatele. Klient bere na vědomí, že pronajímané prostředky Poskytovatele jsou sdíleny mezi více zákazníky, kteří jsou ve smluvním vztahu s Poskytovatelem.
2.5 Majitelem softwaru a majitelem autorských práv ke službě Sun-shop (tj. osobnostních i majetkových) je Sunlight systems s.r.o. ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb. o právu autorském (autorský zákon) ve znění pozdějších novelizací.
2.6 Nájemné - je částka, kterou se Klient zavazuje platit Poskytovateli za pronájem služby Sun-shop.
3. Předmět a uzavření smlouvy
3.1 Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi Klientem a Poskytovatelem. Smluvní vztah vzniká na základě těchto obchodních podmínek mezi Klientem a Poskytovatelem.
3.2 Situace nevymezené v obchodních podmínkách se řídí dalšími ustanoveními obchodního zákoníku a navazujícíh právních předpisů.
3.3 Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou.
3.4 Klient při dokončení objednávky služby Sun-shop vyslovuje souhlas s těmito Obchodními podmínkami (dále jen "OP"). Potvrzení souhlasu s těmito Obchodními podmínkami je podmínkou pro odeslání objednávky služby Sun-shop.
3.5 OP vstupují v platnost okamžikem odeslání objednávkového formuláře na pronájem služby Sun-shop. Objednávku služby Sun-shop Klient provede v průběhu testovacího období pomocí formuláře v klientské sekci. Po odeslání objednávkového formuláře na pronájem služby Sun-shop je Klientovi zaslána výzva k platbě.
3.6 Každá objednávka služby Sun-shop je závazná. Klient může do 24 hodin od odeslání objednávky bez sankcí odstoupit od smlouvy, odstoupení je nutno zaslat na emailovou adresu Poskytovatele. Klienti, kteří si objednají službu Sun-shop a nezaplatí objednávku (vyjma odstoupení do 24 hodin viz. výše) souhlasí s uhrazením vzniklých nákladů (instalace demoverze, administrativní náklady spojené s vystavením objednávky, zanesení údajů do systému, zasílání upomínek, zanesení storna do systému, zrušení demoverze) ve formě jednorázového storno poplatku ve výši 500,- Kč bez DPH. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené storno poplatky), budou podstoupeny a předány k vymáhání pohledávek včetně všech nákladů s tím spojených. Dlužící Klienti budou zveřejněni v registru dlužníků.
3.7 Dnem zřízení služby Sun-shop je den úhrady služby Klientem.
3.8 Klient je srozuměn a souhlasí s tím, že OP nejsou uzavřeny písemně. OP jsou k dispozici na adrese: /eshop/pronajem-obchodni-podminky. Poskytovatel má právo kdykoliv změnit OP. Poskytovatel není povinen klienta na tyto změny upozorňovat.
3.9 Služba Sun-shop je fakturována tímto způsobem: první objednávka je vystavena dle fakturačního období zvoleného klientem. K tomuto období je připočtena poměrná část nájemného do konce aktuálního měsíce. Při objednávce doplňkových funkcí nebo při přikoupení funkcí z vyšší varianty je fakturační období vždy 12 měsíců, objednávka je pak vystavena na poměrnou část do konce aktuálního měsíce + na 12 následujících měsíců současně.
4. Poskytovatel
4.1 Poskytovatel umožňuje Klientovi využívat službu Sun-shop po dobu neurčitou v souladu s OP.
4.2 Poskytovatel je povinen zajistit provoz všech svých softwarových a hardwarových prostředků pro zajištění služby Sun-shop. Výjimku z této povinnosti tvoří stavy, které nemohou být Poskytovatelem ovlivněny a nelze jim předcházet. Mezi tyto stavy může patřit například zásah vyšší moci, havárie, výpadky veřejných telekomunikačních sítí nebo jiné úkony nezbytné pro zajištění provozu služeb Poskytovatele (např. údržba hardware, aktualizace software, konfigurace serveru, výměna hardwarových komponent serverů apod.).
4.3 Poskytovatel má právo provést odstavení služby Sun-shop pro nezbytné plánované nebo okamžité havarijní situace. O odstavení služeb Poskytovatel informuje Klienta v klientské sekci.
4.4 Poskytovatel provádí zabezpečení služby Sun-shop a dat Poskytovatele před neoprávněným zásahem 3. strany. V případě, že se dostane do konfliktu bezpečnost provozu a nepřetržitý provoz služeb, má přednost bezpečnost provozu.
4.5 Poskytovatel má právo umístit na viditelné místo internetové prezentace Klienta informaci o tom, že je autorem a dodavatelem služby Sun-shop. O přesném znění této informace rozhoduje poskytovatel.
4.6 Poskytovatel si vyhrazuje právo navýšit nájemné podle bodu 2.6 těchto OP. O tomto navýšení je povinen Poskytovatel informovat Klienta e-mailem nejméně 1 měsíc před navýšením nájemného.
4.7 Poskytovatel si vyhrazuje právo navýšit měsíční nájemné v případě, že provoz Klientovy prezentace neúměrně zatěžuje server a tím rostou Poskytovateli náklady na jeho provoz. Postup bude řešen dohodou, prostým zvýšením nájemného, zřízením virtuálního serveru pro aplikaci Klienta nebo instalací samostatného serveru. Za přípravu serveru nebo virtuálního serveru bude klientovi účtován poplatek dle standardní hodinové sazby.
4.8 Poskytovatel je povinen zasílat Klientovi výzvy k platbě nájemného služby Sun-shop na příští období. Poskytovatel tak učiní pomocí emailu nebo prostřednictvím klientské sekce. Výzva k platbě je Klientovi zasílána emailem přibližně 1 měsíc před koncem předplaceného období, ve stejnou dobu je výzva k platbě k dispozici ke stažení v klientské sekci. Veškeré vystavené účetní doklady (faktury i výzvy k platbě) má klient k dispozici pouze elektronicky (na emailu nebo v klientské sekci) v .pdf formátu.
4.9 Poskytovatel neručí za žádné finanční nebo materiální ztráty nebo i ztráty jiného charakteru, které mohli vzniknout nedostupností služby Sun-shop, poškozením nebo ztrátou dat Klienta. V případě poruchy či nedostupnosti služby ručí Poskytovatel do výše poměru částky zaplacené Klientem jako nájemné za jeden měsíc služby Sun-shop k celkové délce nedostupnosti služeb v měsíci. Smluvní strany se dohodly, že Poskytovatel neodpovídá za škody vzniklé použitím programu, zejména pak za škody vzniklé chybnou obsluhou, Poskytovatel není zodpovědný za ztrátu zisku nebo jinou komerční škodu Klienta. V žádném případě celková výše náhrady všech škod způsobených případným porušením smluvních či zákonných povinností ze strany Poskytovatele nepřevýší hodnotu nájemného za jeden měsíc služby Sun-shop, a to bez ohledu na výši a druh uplatňované náhrady vzniklých škod.
4.10 Poskytovatel si vyhrazuje právo jednostranně vypovědět smlouvu Klientovi pokud provozem aplikace Klienta dochází k poškození ostatních zákazníků Poskytovatele nebo v případě porušení povinností Klienta uvedených v OP nebo pokud dojde k úmyslnému poškozování dobrého jména Poskytovatele ze strany Klienta nebo pokud Klient vědomě odmítá spolupracovat s Poskytovatelem (neplatí faktury, neodpovídá na e-maily/volání) nebo dle bodu 6.2 OP.
4.11 Poskytovatel neručí za obsah prezentace Klienta a pravdivost informací zveřejněných Klientem a není povinnen kontrolovat nabízené produkty nebo služby a ani informace, které o tomto produktu nebo službě Klient uvádí. Žádná třetí strana nemá právo žádat od Poskytovatele odškodnění nebo uplatňovat jakoukoliv jinou právní zodpovědnost za publikované informace Klientem.
4.12 Strany se dohodly, že reklamace služby Sun-shop budou kvůli zpětné dohledatelnosti a archivaci řešeny výhradně emailovou komunikací.
4.13 Poskytovatel provádí pravidelné zálohování databáze e-shopu v nočních hodinách (databáze neobsahuje obrázky a soubory). Případná obnova dat ze zálohované databáze není zahrnutá v ceně nájemného.
4.14 Poskytovatel se zavazuje poskytnout Klientovi záruku na úpravy služby Sun-shop, na kodérské a programátorské úpravy v délce trvání 1 měsíc od data implementace. Za okamžik vzniku práva na záruku se považuje zaslání emailu Poskytovatelem Klientovi s oznámením o implementaci funkce (úpravy).
4.15 Poskytovatel zajišťuje v ceně Nájemného webhosting aplikace, parametry služby webhosting jsou uvedeny na webu Poskytovatele. Webhosting umožňuje vložit maximálně 2 000 kategorií zboží. Poskytovatel garantuje dostupnost služby minimálně 96 %.
4.16 Dodávky služby: "webdesign na míru" se řídí obchodními podmínkami uvedenými na adrese: https://www.sunlight.cz/eshop/webdesign-na-miru-specifikace
4.17 Dodávky grafických prací (zpracování hlavičky e-shopu, úpravy barevnosti) se řídí obchodními podmínkami uvedenými na adrese: https://www.sunlight.cz/eshop/graficke-prace-obchodni-podminky
4.18 Zajištění technické podpory Poskytovatelem se řídí dle obchodních podmínek uvedených na adrese: https://www.sunlight.cz/eshop/obchodni-podminky-pronajem-technicka-podpora
4.19 Poskytovatel si vyhrazuje právo zablokovat internetovou prezentaci Klienta v případě, že tato způsobuje nadměrné zatěžování technického zařízení Poskytovatele. V tomto případě nemá Klient nárok na jakoukoliv náhradu škody. Doba, po kterou byla prezentace zablokována se nepočítá jako výpadek prezentace.
4.20 Poskytovatel nenese zodpovědnost za nefukčnost prezentace Klienta v případě, kdy Klient využívá jiné než DNS servery Poskytovatele fungujícími na adresách dns1.sunlight.cz a dns2.sunlight.cz.
4.21 Poskytovatel nezaručuje funkčnost emailových schránek umístěných na webhostingu Poskytovatele ani nijak nezaručuje doručování emailových zpráv odeslaných z internetové prezentace.
5. Klient
5.1 Klient má možnost vyzkoušet si službu Sun-shop nezávazně a zdarma v rámci testovacího období. Odesláním objednávky na pronájem služby Sun-shop Klient vyjadřuje svůj souhlas s funkčností služby Sun-shop, jejím ovládáním a rozsahem funkcí.
5.2 Klient má právo využívat všech prostředků, který jsou nabízeny poskytovanou službou Sun-shop.
5.3 Klient se zavazuje platit Poskytovateli nájemné v čas v termínu splatnosti výzvy k platbě. Nedohodnou-li se strany jinak, uplatňuje se cena stanovená ceníkem Poskytovatele aktuálním ke dni vyslovení souhlasu s těmito obchodními podmínkami. Nájemné může být případně navýšeno o částku vyplývající z předchozích bodů těchto obchodních podmínek. Platba nájemného není podmíněná zobrazováním internetové prezentace na internetové doméně vlastněné Klientem, plnění prezentace probíhá na neveřejné adrese až do okamžiku, než Klient provede přesun na finální internetovou doménu.
5.4 Poskytovatel může na základě požadavku Klienta zajistit zprostředkování registrace internetové domény druhého řádu. Klient pro tyto účely registrace poskytne Poskytovateli své pravdivé a úplné kontaktní údaje. Klient se zavazuje uhradit registrátorovi registrační poplatky za provoz domény druhého řádu; Klient není správcem doménových jmen druhého řádu.
5.5 Službu Sun-shop si objednává Klient k provozu internetové domény 2. nebo 3. řádu, která je v osobním vlastnictví Klienta.
5.6 Klient se zavazuje hradit registrační poplatky za registraci a provoz DNS serverů své domény 2. řádu správci doménového jména (registrátorovi). Poskytovatel služby Sun-shop není správcem doménových jmen 2. řádu.
5.7 Při změně technického kontaktu či DNS serveru, či nastavením DNS záznamů internetové domény Klientem nebo pokud Klient spravuje doménové jméno svépomocí či prostřednictvím jiného subjektu neodpovídá Poskytovatel za funkčnost respektive nefunkčnost služeb poskytovaných Klientovi způsobenou špatnou konfigurací doménového jména. Nefunkčnost služeb poskytovaných Klientovi, způsobená výše uvedeným, nemá vliv na povinnost Klienta hradit poskytovateli smluvené platby.
5.8 Klient je povinen uvést při objednávce služby Sun-shop své kontaktní a fakturační údaje pro účel fakturace poskytnutých služeb a komunikaci s Poskytovatelem. Klient je povinen udržovat své kontaktní údaje aktuální pro účely komunikace s Poskytovatelem.
5.9 Klient se zavazuje bezvýhradně dodržovat autorská práva Poskytovatele podle platných zákonů České republiky.
5.10 Klient se zavazuje dodržovat veškerá práva Poskytovatele, vyplývající z těchto obchodních podmínek.
5.11 Klient má právo být informován e-mailem nejméně 1 měsíc před navýšením nájemného služby Sun-shop.
5.12 Klient nesmí provádět prodej, pronájem, leasing, sublicence, zapůjčení nebo převod služby Sun-shop, souvisejících materiálů nebo práv vyplývajících z těchto obchodních podmínek. Klient nesmí odblokovávat, rušit nebo obcházet ochranný systém, použitý u služby Sun-shop.
5.13 Klient se zavazuje, že nebude poškozovat dobré jméno Poskytovatele.
5.14 Klientovi se zakazuje využívat jakékoliv služby Sun-shop na:
- využívání programu pro rozesílání nevyžádaných e-mailů (spam) a řetězových e-mailů
- poskytování nelegálního software a audiovizuálních souborů. V opačném případě je poskytovatel oprávněn tento nelegální software a audiovizuální soubory odstranit.
- odesílání zpráv nebo nabízení ke stahování soubory obsahující viry, trojské koně a jiné nebezpečné programy
- pokoušení se proniknout na účty (stránky, diskové prostory apod.) jiných Klientů Poskytovatele
- zveřejňování informací, které jsou v rozporu s platnými zákony ČR a dobrými mravy
5.15 Klient je plně zodpovědný za obsah své nabídky i za celý obsahový materiál internetové prezentace, který zveřejňuje prostřednictvím služby Sun-shop a osvobozuje od právní zodpovědnosti Poskytovatele a to v plné míře. Klient podniká jen a pouze na svou vlastní zodpovědnost.
5.16 Klient je povinen chránit své přístupové údaje ke zřízeným službám před zneužitím 3. stranou.
5.17 Klient se zavazuje neprodleně informovat Poskytovatele na všechny poruchy a závady provozu služby Sun-shop na emailovou adresu technické podpory uvedené na webových stránkách Poskytovatele https://www.sun-shop.cz.
5.18 Klient je odpovědný za nakládání s osobními daty uživatelů jeho internetové prezentace.
5.19 Klientovi se zakazuje využívat jakékoliv služby, které by vedly k porušení práva Poskytovatele nebo by mohly způsobit znevýhodnění ostatních zákazníků Poskytovatele při sdíleném využívání prostředků serveru.
5.20 V případě, že Poskytovatel, vyzve Klienta k odstranění svých dat, které poškozující programové nebo technické prostředky serveru - je Klient povinen odstranit tato data neprodleně, nejpozději však do 24 hodin po odeslání emailové výzvy Poskytovatelem. Pokud tak Klient neučiní, má Poskytovatel právo jednostranně pozastavit provoz služby Sun-shop.
5.21 Klient je povinen Poskytovatele informovat s dostatečným předstihem (nejméně však 21 dní) o skutečnosti, že hrozí riziko zvýšené návštěvnosti jeho internetové prezentace. A to zejména, nikoliv však výhradně, pokud Klient bude spouštět marketingovu kampaň většího rozsahu. Pokud Klient Poskytovatele o této skutečnosti neinformuje, smí Poskytovatel po Klientovi požadovat úhradu nákladů a škod, které mu vznikly v souvislosti s přetížením webhostingu Poskytovatele jakož i škod, které musel Poskytovatel vyplatit ostatním klientům.
5.22 Klient bere na vědomí, že Poskytovatel může kdykoliv měnit parametry webhostingu tak, aby nedocházelo k omezování ostatních klientů nepřiměřenou zátěží jednoho klienta. Těmi to paramtry se rozumí například (nikoliv však výhradně) omezení maximálního počtu požadavků vyřízených webhostingem za jednotku času, blokování přístupu z určitých IP adres, států nebo firem, omezení maximálního počtu odeslaných emailů za jednotku času.
6. Ukončení poskytování služeb
6.1 V případě závažného porušení obchodních podmínek druhou stranou má poškozená strana právo okamžitě ukončit obchodní vztah založený souhlasem s těmito obchodními podmínkami, přičemž druhé straně nevzniká nárok na náhradu.
6.2 Provoz služby lze vypovědět bez udání důvodů. Výpověď musí být učiněna buď elektronicky emailem zaslaným na kontaktní email druhé strany nebo písemně dopisem zaslaným na kontaktní adresu druhé strany. Výpovědní lhůta činí jeden celý kalendářní měsíc, výpovědní lhůta počíná běžet prvního dne měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé straně. Klient je povinen uhradit nájemné během výpovědní lhůty jako za normálních podmínek. Pokud je provoz služby vypovězen ze strany Poskytovatele, má Klient nárok na vrácení poměrné části nájemného za období, které nebude využito.
6.3 Poskytovatel má právo zneaktivnit službu Klientovi, který je v prodlení s platbou za službu Sun-shop déle než 14 dní (výzva k platbě služby je po splatnosti 14 dnů a více). Úkon zneaktivnění služby i úkon opětovného zaktivnění služby je zpoplatněn dle aktuálního ceníku a Klient se zavazuje tyto úkony uhradit.
6.4 Poskytovatel má právo Klientovi službu zcela ukončit v případě, že je v prodlení s platbou delší než 21 dní (výzva k platbě služby je po splatnosti 21 dnů a více). Ukončením služby nezaniká právo Poskytovatele na výpovědní lhůtu dle bodu 6.2 těchto obchodních podmínek. Pokud Klient nedoručí výpověď ani do 21 dnů po splatnosti výzvy k platbě, bude jako datum výpovědi bráno datum splatnosti této výzvy k platbě. Od tohoto data se pak počítá výpovědní lhůta dle bodu 6.2.
6.5 Ukončením tohoto obchodního vztahu není dotčena platnost ani účinnost ustanovení, která se týkají výkonu autorských práv a všechna další ustanovení Smlouvy, která vzhledem ke své povaze mají trvat i po ukončení účinnosti Smlouvy.
6.6 Veškeré nesplacené pohledávky budou podstoupeny a předány k vymáhání pohledávek včetně všech nákladů s tím spojených. Dlužící Klienti budou zveřejněni v registru dlužníků.
7. UTAJENÍ INFORMACÍ, OSOBNÍ ÚDAJE
-
Povinnost mlčenlivosti
- Každá strana potvrzuje, že jí mohou být zpřístupněny nebo jinak oznámeny informace důvěrné povahy týkající se obchodních aktivit druhé strany. Každá strana se zavazuje, že uchová tyto informace (jakož i obchodní tajemství druhé obchodní strany) v tajnosti a bez souhlasu druhé strany je nezpřístupní žádné třetí osobě, ani je nepoužije pro žádný jiný účel, než pro plnění svých závazků ze Smlouvy a těchto Obchodních podmínek.
- Tento závazek utajení informací neplatí pro informace, jež jsou (a) všeobecně dostupné veřejnosti, nikoli prostřednictvím úkonu nebo opomenutí přijímající obchodní strany, nebo (b) se je přijímající strana dozví prostřednictvím třetí osoby, jež nemá žádný závazek utajení informací, nebo (c) jejichž zpřístupnění je požadováno právními předpisy, soudním rozhodnutím nebo žádostí kteréhokoli k tomu oprávněného orgánu státní správy či samosprávy. V případech uvedených ad. (c) je přijímající strana povinna učinit veškerá relevantní opatření k tomu, aby důvěrnost informací zůstala v co nejvyšší míře zachována i při splnění tam uvedené povinnosti.
- Závazek uvedený v tomto článku trvá ve vztahu ke konkrétním informacím, dokud tyto informace mají komerční hodnotu.
-
Ochrana osobních a jiných údajů - Poskytovatel
- Poskytovatel, coby správce osobních údajů, vede databázi osobních, lokalizačních a provozních údajů, : jméno, příjmení, adresa, datum narození, rodné číslo/popř. národní identifikátor, věk, pohlaví, čísla předložených dokladů, obchodní firma/název, sídlo/místo podnikání, sídlo organizační složky, jméno, příjmení a bydliště osob oprávněných jednat jménem právnické osoby, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, telefonní číslo, heslo, typ a objem využívaných služeb, údaje o Koncovém zařízení Klienta, kontaktní telefonní číslo, e-mailové spojení, bankovní spojení (dále jen „Údaje“) Klientů, když tyto Údaje za účelem uzavření a plnění Smlouvy zpracovávává, a to v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 (dale jen “Nařízení”) a zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“).
- Poskytovatel zpracovává Údaje na základě zákona a Smlouvy a za účelem poskytování Služeb v souladu se Smlouvou, v takovém případě není Klient oprávněn takové zpracování Údajů odmítnout.
- Poskytovatel shromažďuje a zpracovává Údaje sám manuálně.
- Osobními a identifikačními údaji se rozumí zejména: jméno, příjmení, adresa, datum narození, rodné číslo/popř. národní identifikátor, věk, pohlaví, čísla předložených dokladů, obchodní firma/název, sídlo/místo podnikání, sídlo organizační složky, jméno, příjmení a bydliště osob oprávněných jednat jménem právnické osoby, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, telefonní číslo, heslo, číslo SIM karty, typ a objem využívaných služeb, údaje o Koncovém zařízení Klienta, kontaktní telefonní číslo, e-mailové spojení, bankovní spojení, údaje získané od Klienta marketingovými průzkumy, a jiné údaje oprávněně o Klientovi získané.
- Provozním údajem se rozumí jakékoli údaje zpracovávané pro potřeby přenosu zprávy Sítí Poskytovatele nebo pro její účtování, tj. zejména telefonní číslo volaného, telefonní číslo volajícího, začátek a konec spojení, datum a frekvence uskutečněného spojení, typ zařízení, konfigurační údaje, adresa datového spojení IP adresa, druh a způsob a objem využívání Služeb a cena za Službu a typové chování Klienta,
- Lokalizačním údajem se rozumí jakékoli údaje zpracovávané v Síti Poskytovatele a určující zeměpisnou polohu koncového zařízení Klienta, tj. např. údaj o Síti Poskytovatele, k níž je Klient připojen
- Povinně jsou zpracovávány Údaje na základě zákona, a to zejména pro účely poskytování služeb elektronických komunikací, souvisejících služeb, platebních transakcí, zajištění propojení a přístupu k síti, vyúčtování a provádění úkonů s tím souvisejících, účetní a daňové účely, identifikace zneužívání sítě či služeb, vymáhání pohledávek, prodej produktů či služeb třetích stran prostřednictvím Sítě Poskytovatele nebo jejich vyúčtování, pro účely volání na čísla tísňového volání.
-
Ochrana osobních údajů - Klient
- Údaje Poskytovatel získává přímým nebo nepřímým kontaktem s Klientem, v rámci poskytování Služeb v souladu s uzavřenou Smlouvou nebo od třetích osob. Bližší informace týkající se zpracování osobních údajů a dalších rozhodných skutečností jsou k dispozici na https://www.sunlight.cz .
- Klient fyzická osoba je tímto informována o tom, že Údaje, které tento Klient poskytl Poskytovateli.
- Klient bere na vědomí, že Poskytovatel je oprávněn zpracovávat Údaje k následujícím účelům: z důvodu oprávněného zájmu v souladu s čl. 6 odst. 1 písm. f) Nařízení, tj. pro poskytování informací (zejména formou obchodního sdělení označovaného pro takové účely jako OS), ověřování a hodnocení bonity či platební morálky Klienta prostřednictvím registru dlužníků, a to jak při vzniku smluvního vztahu, tak i v jeho průběhu.
- Poskytovatel tímto informuje Klienta, že poruší-li Klient svou povinnost hradit řádně a včas za poskytnuté Služby (zejména existence dlužné částky déle než 30 dnů po splatnosti nebo opakované prodlení s úhradou) nebo jinou povinnost, jejíž důsledek může mít vliv na platební morálku, bonitu či důvěryhodnost Klienta, je Poskytovatel oprávněn údaje Klienta potřebné pro vymáhání pohledávky předat právnímu zástupci Poskytovatele.
- Poskytovatel prohlašuje, že telefonní hovor Klienta s pracovníkem Poskytovatele nebo jeho smluvního partnera může být Poskytovatelem monitorován a zaznamenán. Toto monitorování se uskutečňuje výhradně za účelem vnitřní kontroly poskytovaných služeb, zvyšování jejich kvality a ochrany oprávněných zájmů Poskytovatele. Poskytovatel zároveň prohlašuje, že případný záznam telefonního hovoru bude Poskytovatelem zálohován po nezbytně nutnou dobu.
- Klient bere na vědomí, že jeho Údaje mohou být v souladu se Zákonem na ochranu osobních údajů a Nařízením zpracovávány třetími subjekty, a to společnostmi za účelem zajištění technické a administrativní podpory pro poskytování služeb, dále subjekty ve smluvním vztahu s Poskytovatelem, zejména pro zajištění plnění práv a povinností vyplývajících ze Smlouvy (např. služby třetích stran, vymáhání atd.). Poskytovatel předává Údaje Klientů zpracovatelům pouze po uzavření smlouvy o zpracování osobních údajů, pro výše uvedené účely, v nezbytně nutném rozsahu a pouze pokud zpracovatel prokáže, že má dostatečné technické zabezpečení, které zamezí neoprávněnému přístupu, ztrátě či jinému neoprávněnému nakládání s Údaji, nestanoví-li platná právní úprava jinak.<
- U zpracování Údajů, které je prováděno na základě souhlasu Klienta, je Klient oprávněn kdykoli odmítnout zpracování Údajů pro jednotlivé účely uvedené výše, tedy je oprávněn souhlas buď nedat při uzavření Smlouvy, tj. sdělit, že souhlas nedává (v případě uzavření smluvního vztahu v jiné než písemné podobě), nebo souhlas kdykoli odvolat, a to bezplatně dopisem zaslaným na adresu Poskytovatele. Zpracování takových Údajů pro jednotlivé účely Poskytovatel ukončí v přiměřené době, která odpovídá technickým a administrativním možnostem.
- Poskytovatel je oprávněn zpracovávat Údaje po celou dobu trvání Smlouvy, není-li v jednotlivých podmínkách Služeb nebo v právních předpisech stanoveno jinak.
- Klient bere na vědomí, že odvolání souhlasu se zpracováním některých Údajů může mít vliv na rozsah poskytovaných služeb. Klient bere na vědomí, že souhlas se zpracováním Údajů může opětovně udělit.
- Údaje Poskytovatel zpracovává po dobu trvání Smlouvy, není-li v těchto Obchodních podmínkách nebo právními předpisy stanoveno jinak. Provozní a lokalizační údaje jsou zpracovávány po dobu stanovenou platnými právními předpisy, pro marketing pak po dobu 6 měsíců, není – li dohodnuto jinak. Po ukončení smlouvy a vypořádání všech vzájemných práv a povinností Poskytovatel provede likvidaci Údajů Klienta ze své databáze, není – li dohodnuto jinak.
- Klient má právo na informaci o zpracování svých osobních údajů. Domnívá-li se Klient, že dochází ke zpracování osobních údajů v rozporu s ochranou soukromého nebo osobního života nebo se zákonem, může Poskytovatele požádat o vysvětlení nebo o odstranění vadného stavu (zejména blokování, opravu, doplnění nebo likvidaci). Dále má právo se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů.
- V případě, že se Klient domnívá, že v souvislosti s marketingem oprávněný zájem Poskytovatele, coby správce osobních údajů, převyšuje zájem Klienta, coby subjektu údajů, má Klient právo na
- vznesení námitky proti marketingu,
- omezení zpracování osobních údajů v souvislosti s marketingem a při vyhovění námitce smazání osobních údajů v souvislosti s marketingem bez zbytečného odkladu.